Bij ieder bedrijf staan zaken als kwaliteit, service, klantvriendelijkheid en professionaliteit hoog in het vaandel. Ook bij Cascade. Maar waar blijkt dat precies uit in de praktijk? En waarmee maak je als organisatie écht het verschil?
Wat maakt het onderscheid?
Concurreren op prijs en product is niet echt onderscheidend. Voor het dienstenpakket van Cascade – van zaalverhuur, evenementen en horeca tot theatervoorstellingen en films – is dit uitgangspunt ook van toepassing. In de regio Drechtsteden/Rotterdam zijn er immers genoeg gelegenheden waar je kunt uitgaan, lekker eten of een ruimte kunt huren voor een zakelijke bijeenkomst of particulier feest. Daarom zet de organisatie vooral in op elementen die hoog gewaardeerd worden door huurders en bezoekers: service, kwaliteit, gastvrijheid, flexibiliteit, betrokkenheid en vakkennis. Kortom; het bieden van de ultieme gastbeleving!

Scholing voor medewerkers van Cascade
Op deze gebieden worden dan ook hoge eisen gesteld aan de medewerkers van Cascade. Regelmatig staan er cursussen, workshops en (bij)scholing op het programma. Een workshop ‘Gastvrijheid’, een BHV-herhalingscursus of de training ‘Goed omgaan met dementie’. Daardoor beschikt het team over de kennis en praktische vaardigheden die nodig zijn om goed te kunnen communiceren met gasten uit alle mogelijke doelgroepen. Cascade hoopt hiermee tevens een steentje bij de dragen aan een culturele samenleving waarin iedereen meetelt.

Het imago van het bedrijf
Organisaties zijn meer dan ooit afhankelijk van hun online zichtbaarheid en imago. Uit onderzoek blijkt dat 88% van de potentiële klanten via internet op zoek gaat naar bedrijfsbeoordelingen. Reviews van bestaande klanten zijn dus een belangrijke graadmeter én een hulpmiddel om verbeteringen in de organisatie door te voeren. Om de betrouwbaarheid van de reviews te kunnen garanderen, maakt Cascade gebruik van het onafhankelijke platform MeetingReview. Huurders, gasten en bezoekers kunnen op deze website Cascade voor verschillende onderdelen een cijfer toekennen, of een (korte)
review schrijven over hun ervaringen.

De klantervaringen
Enkele voorbeelden van actuele reviews: ‘Een mooie locatie die voorzien is van goede faciliteiten en waar zeer vriendelijk personeel zorgdraagt voor de verzorging van een uitgebreide catering.’ En: ‘Om de maand boeken wij een zaal in Cascade om met jonge vrijwilligers een Meet-Up te laten plaatsvinden. Dit is altijd uitstekend verzorgd.’ Op dit moment heeft Cascade een reviewscore van 9,5 uit 376 beoordelingen. Dat is goed om te weten, zeker omdat bij geïnteresseerde, potentiële klanten de beoordelingen van bestaande huurders van doorslaggevend belang kunnen zijn bij hun keuze.
Informatie en contact
Wilt u meer weten over de mogelijkheden voor uw evenement of bijeenkomst in Cascade? Neem eens een kijkje op de website. Heeft u vragen, wilt u advies of een afspraak maken voor een vrijblijvende rondleiding? U kunt hiervoor contact opnemen met de afdeling Planning via e-mail: planning@stichting-cascade.nl of bellen naar 078–6819230.

Cultureel Centrum Cascade
Hoge Kade 50
3341 BE Hendrik-Ido-Ambacht
https://stichting-cascade.nl/zaaloverzicht
078-6819230